20 Mart 2009 Cuma

Tavşan'ın bez alışveriş torbaları

Posta kutuma mailler düştükçe çok seviniyorum. Tavsan'dan geldi simdi de alışveriş çantalarıyla çekilmiş fotoğrafları. Çoook teşekkürler Tavşan :)

Bir de Almanya'daki durum şöyleymiş:
p

"Almanya'da supermarketlerde naylon posetler parayla satiliyor. Dolayisiyla buradaki insanlargenelde yanlarinda bez torba veya pazar cantasi tasiyorlar. Bittabi biz de. Cok hazirliksiz yakalandigimiz durumlar haric naylon torba hic almadik. Birkac tane bez torbamiz var. O torbalari aldigimizdan beri yani yaklasik 5 senedir toplasan 10-15 tane naylon poset almamisizdir. Bez torbalardan birer tane yanimizda bulundurmaya calisiyoruz. Ama asil superi gecen sene annem bir gezi sirasinda gittigi Kaptan Cousteau muzesinden rengarenk torbalar almis; bana da bir tane verdi. Torbayi katlayip koydugun minik bir kabi var, bir de anahtarlik gibi cengelli ucu var kenarinda. Iste bu torba super pratik oldu cunku hic yer kaplamiyor.Bu tip torbalardan 1-1.5 euroya buradaki bazi marketlerde de satiliyor. Ayrica her supermarkette 1 euroya bez torba satiliyor. Markete evden gidiyorsak yanimiza uc dort bez torba alip gidiyoruz. Her ihtimale karsi da cantamizda hep bir torba oluyor;)"
u

1 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzelbir girişim,canı gönülden destekliyorum.Ben neredeyse 3 yıldır kendi diktiğim bez torbayı kullanıyorum.

Yorum Gönder