22 Mart 2009 Pazar

İbeking'in alışveriş çantaları

Bizim ev için her hafta alışverişe çıkılıyor. Eskiden sadece karı-kocayken başımızın çaresine bakardık evde yiyecek birşey olmasa da, ama şimdi evde Ali  var, onunla duran Meloş var. Hal böyle olunca evde hep yemek yapılıyor, e tabi doğal olarak da tüketiliyor. Bu yüzden ne kadar hazetmesem de marketlere gidiyoruz her haftasonu. Giriyoruz o insan kalabalığının içine, hızlıca alıp ihtiyaçları koşa koşa geri çıkıyoruz. Pazarlar daha bana göre. Çocukluğumdan beri seve seve giderim. Ayda bir büyük market alışveriş yapıyoruz, diğer haftalar sebze meyve olarak kısa kesilen alışverişler oluyor. Bugün yine büyük alışverişimizi yaptık. İstedim ki burada bu büyük alışverişleri de poşetsiz yapabilmenin mümkün olduğunu göstereyim. 

Siyah olan çanta o kadar büyük ki içine beni bile alır ama bunları taşımak için dengeli bir dağıtım yapmak gerekiyor. Her elinize geleni  içine atarsanız gevur ölüsü gibi kalkmıyor o çantalar. Aman ona dikkat, bel fıtığı etmeyelim kimseyi :)


Evde bu iş için kullandığım çantaları da topladım, çektim fotolarını. Alternatif olsun baabında.


Bir de son olarak bugün Tavşan'ın Almanya'da nasıl bez çantalarla alışveriş yaptığını anlatan yazısı ile  HaberTürk gazetesinde ufacıcık da olsa  yeraldık. Yine de süper :)
p
Ben bir heves hala fotoğraf bekliyorum heyecanla. Hani bilginize.

2 yorum:

tavsan dedi ki...

Nasil yaaa. Aaaa, cok ilginc oldu bu simdi. Ama keske Turkiye'deki kullanimla ilgili bir yazi ciksaymis; senin filelerden birinin kullanildigi. Olsun, dedigin gibi yine de sevindirici. Senin haberin var miydi boyle bir yazinin cikacagindan?

ibeking dedi ki...

yok bende bilmiyordum..bir blogger arkadaş haber verdi..varsın olsun Almanya örneği oluvermiş :)

Yorum Gönder