18 Mart 2009 Çarşamba

Asortik Krep'in Filesi

İşte ilk file fotoğrafı :) Asortik Krep'ten. Çok teşekkürler :)

Demiş ki:

Hastayım ama dayanamadım..Bu resim poşetin en lazım olduğu bir anda bir soğukhava deposu önünde çantamdan çıkarıp verdiğim file sayesinde çekildi..Bizim buraların elması meşhur bir yeri var, Seki, yer kaplamadığından dolayı çantamdan çıkan fileye, şaşıran köylüler kadar taşıyacak bir şey bulamayan Uzunbey'de çok sevinmişti :)

Fileyi yer kaplamadığından her yerde taşıyabiliyorsun.. (çantada-arabada- dolapta)
hem de ilerisi için çevre için bir şey yapmanın verdiği bir duygu var ki o da sanki torunlara bir şey hediye etmek gibi bir şeyle eşdeğer :))

Üç beş lira vermeyip çöp poşeti yapacağız diye çevreye zarar vermeye devam etmeyelim.. Bu uygulamadan da kolay kolay vazgeçmeyelim.

Fethiye'den sevgiler..

7 yorum:

HAYAT dedi ki...

bizim evde de vardı buna benzer önceden ne çok kullanırdı annem aslında çok iyi bir fikir bende bu filelerden istesem:)

ibeking dedi ki...

merhaba,

fileler bitti bende ne yazık ki ama bi önceki yazıda nereden bulabileceğinizi yazdım. Oradan temin edebilirsiniz. Teşekkürler.

Belgin dedi ki...

Bu yaptiginiz cok güzel bir sey, evet 5 kisi yapsa o bile dünya icin büyük kazanc. Biz buralarda bez torbalar kullaniyoruz:)
Kutlarim sizi:)
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

selam ibeking,
senin bloga google account'u olmadan yorum birakilamadigi icin buraya birakmaya calisacagim yorumumu...
amerika'da marketlerde (genelde) kendi bez torbani goturdugunde, dolan her bez torba icin alisverisinden 10 cent dusuyorlar. evet cok kucuk bir meblag ama tesvik edici. ben 10 cent icin degil de icim rahat etsin diye yillardir bez torba kullaniyorum. para verip almadim, evdeki eski eteklerimi, elbiselerimi kesip-dikip torba yaptim. resimlerini en kisa zamanda gonderecegim.
acaba bu isi turkiye'de yayginlastirmak icin buyuk marketler de poset basina 10 kurus gibi sembolik bir para dusse belki bu girisim cok daha fazla insana ulasirdi. ne bileyim bir migros bir carrefour yapsa... ama bu is nasil olur, oyle buyuk marketlerden kimlere ulasmak gerekir bilemiyorum tabi. sadece bir fikir. beyin firtinasi diyelim:)
kolay gelsin.

Eya dedi ki...

sevgili Ibeking, ben file resmini sayfama eklemek istiyorum ama html uzanti adresi gerekiyor galiba, yardimci olursan sevinirim...

zehra

ayshe dedi ki...

Günüm çok çok güzel ve bu güzel davranışla harika başladı... :) Filem Çok güzel samimi bir not ve çok sevimli bir mandal eşliğinde geldi çok çok teşekkür ederim. Bu konuda herkesi daha duyarlı olması konusunda uyarıcam ve bende bu şekilde ilerliycem artık :))

ibeking dedi ki...

selam ayshe, filenle alışverişe çıktığın zaman fotoğrafını da bekliyoruz burada yayınlamak üzere..iyi günlerde kullan sevgiler

zehra bu işin nasıl yapılabileceğini henüz bilmiyorum..ben resim olarak ekledim ve bu sayfaya linkledim ...

Yorum Gönder