28 Nisan 2010 Çarşamba

Semanın Alışveriş Çantaları

Mutlu Eller blogunun sahibesi Sema yollamış bu resimleri. Konu ile ilgili yaklaşımı da hepimze örnek :) Ben en çok kendi diktiği çantalara bayıldım.

Şöyle demiş:


" Kendimi bildim bileli doğayı, doğal olan herşeyi severim. Plastik poşet bir yana, tüm yaşamımda da mümkün olduğunca doğal yaşamaya gayret gösteririm. Deterjan kullanımımda doğada çözünürlüğü olan "Frosch" deterjanlarını tercih ederim, cam şişede süt alırım, LED ampül kullanırım, deodorant kullanmam, oda spreyi kullanmam, çöplerimi elimden geldiğince ayırırım, ayıramadıklarımı çocukların okuluna gönderirim -ki aktivite yapsınlar vs. daha birçok sayabilirim. Çocuklarıma da tüm bunları anlatır, en çok da neden yaptığımızı açıklarım.


Markete giderken arabamda mutlaka bez çanta bulundururum. Bunların bazıları çeşitli firmalardan gelenler, bazılarını ise kendim diktim. Metro Markete gidersem çanta yanıma almam, çünkü orada TEMA`nın çantaları var, destek olmak amacıyla onları satın almayı tercih ederim. Evdeki fazla çantalarımı da çevreme hediye ederim.

1. fotoğraf firmalardan gelen bez çantalarım


2.fotoğraf benim diktiklerimden bazıları



3.fotoğraf ise gene benim diktiğim (bazıları da işlediğim) biraz daha gezmelik çantalar"


Çok teşekkürler Sema :)

0 yorum:

Yorum Gönder