24 Mayıs 2009 Pazar

Nil'in hep yanında taşıdığı çantası

Nil bize teyzeleri sayesinde öğrenmiş olduğu çanta taşıma alışkanlığını anlatmış.


"Ben tertipli ve düzenli olmayı teyzelerimden öğrendim.Onlar her derde deva ilaç gibidirler .Onlarla birlikte alışverişe çıktığımız zamanlarda, en çok yapmayı sevdiğim şey ,sokakta gördüğüm yiyeceklerden alıp ,gezerken etrafıma bakınmaktı. Ancak her çocuk gibi ben de üzerime dökmeden bu yiyecekleri tamamlayamazdım.Böyle zamanlarda sevgili teyzemin ,hep hazır bulundurduğu, çanta içerisindeki ilkyardım malzemeleri , imdadıma yetişirdi.
Limon kolanyasından tutun da ,çengelli iğneye ,bez mendile , sırt tülbentine ve benzeri aklınıza gelen ne varsa, çantasından çıkartır, bizleri toparlardı .Bu çantalara çanta demeye bin şahit isterdi.Seyyar ilkyardım kutusu gibiydiler :))
Ve tabii her zaman çantanın bir köşesine sıkıştırılmış -acil durumlar için- küçük torbalar....malum uzun yolların çilesi...
Bu küçük torbalar bir yerden aldığınız ve yiyemediğiniz ,yarım kalan yiyecekleriniz için de çok idealdir.Biz hiç bir şeyi atmamayı onlardan öğrendik."
Çok teşekkürler Nil :)

0 yorum:

Yorum Gönder