24 Mayıs 2009 Pazar

Dory'nin bez çantaları

Dory bize kullandığı çantaların resmini yollamış. Ve şöyle demiş:
a

"Benim çantalarım kongreler ve fuarlardan toplanmış, genellikle ilaç firmalarının içinde broşür dağıttığı çantalardan. Sadece pazar alışverişinde değil, her şeyi her yere onlarla taşıyorum ben. Mutfakta, kapının arkasında duruyorlar, ama plansız ihtiyaçlar için arabamın bagajında da birkaç tanesini dolaştırıyorum. Bir de tekerlekli, katlanıp küçülen çiçekli bir pazar çantam var ama iskeleti olmadığı için yük yine de saplarına biniyor, bu yüzden de çok kullanışlı değil; renkli çiçeklerine vurulup almıştım, şimdi bez torba deposu olarak işe yarıyor sadece.


Naylon poşetleri evden tamamen uzak tutmak mümkün değil, bir yolunu bulup giriyor ve birikiyorlar, ama ne kadar az olursa o kadar iyi. Bez çantalar bir yana, günlük çantalar da artık kocaman; satıcılara "tamam tamam, torbaya gerek yok" deyip sığabilecek her şeyi de içine atıveriyorum. Bir kişiye bile örnek olsam, ilham versem, bana yeter..."


O tekerlekli çantaları merak ediyordum ben ama o kadar da kullanışlı değiller anladığım kadarıyla. Umarım ilham alan olmuştur Dory, çok teşekkürler:)

0 yorum:

Yorum Gönder