16 Nisan 2009 Perşembe

Nilüfer ve şekerlerinin çantaları



Nilufer'in bu konuda duyarlı olacağına emindim zaten. Şöyle de güzel anlatmış:
"su an itibariyle tam 10 yildir (evet 10 yil ve bir delik dahi yok uzerinde) kullandigim {mesh} cantanin fotosunu yolluyorum sana... Siyah, ici gozuken oldukca ucuz bir canta... 10 yildir benimle... Degistirdigim tek sey mevsime ve havama gore kosesine ilistirdigim renkli cicek igneler.... Bu konu da kizlari da bilinclendirmeye basladim elbette... ikisi de asla normal cope plastik, cam, kagit atmazlar.... {Recycle}'in anlamini cok iyi ogrendiler... Bu yuzden bir de Derin'in fotosunu yolluyorum."
Çok teşekkürler Nilüfer :)

2 yorum:

Nily dedi ki...

Canim,
Onca endisenin arasinda... Kalbim yaninda...
::n::

guguk kuşu dedi ki...

Tanrı senin gibileri korusun diyorum, bravo valla. Yüreğindeki sevgiyi de iliştirmeyi ihmal etmiyorsun ya poşetin köşesine. Keşke senden daha çok sayıda olsa bu evrende. tanıştığıma memnun oldum. Sağol Cesi, tanıştırdığın için.

Yorum Gönder