2 Temmuz 2009 Perşembe

Gojeko Çantaları ve Gökçe Yedidal


Gökçe Yedidal, Gojeko'nun yaratıcısı. Aşağıdakileri okuyunca onun ne kadar samimi bir şekilde birşeyler yapmak için uğraştığını anlayacaksınız. Ben Gökçe'yi, Gojeko'u takdirle ve beğeniyle izliyorum. Hatta Gökçe'nin eğitimlerinin Milli Eğitim Sistemi içinde yer alması gerektiğini düşünüyorum. Gökçe kendini şöyle anlatmış kendi sitesinde:
ç


"Büyükler birşeyler yapmaktan bahsederler, çocuklar ise hemen harekete geçerler ve yaparlar. Neden yaptıklarını bilmeden anda yaratırlar, isterler ve gerçekleştirirler.Temiz bir dünya hayali varsa, pırıl pırıl bir denizde yüzmek isterlerse, hayvanları korumak isterlerse sadece o minik kalplerindeki sevgiyle bunları yaratırlar. Bir de onlara bunları nasıl yapacaklarını öğretsek, o hayalin bir parçası olsak ve onlardan bize yardım etmelerini, bize nasıl harekete geçtiklerini göstermelerini istesek ve tertemiz, mis gibi, pırıl pırılı hep beraber yaratsak.Harekete geçen biriyim ben, bir çocuğu taklit ederek istersem yaratabileceğimi düşünen biriyim.

Daha iyisini istiyorum kendim için, çocuklarım için, deniz kaplumbağaları için, martılar için. Doğanın yaratmadığını, doğada görmek istemiyorum. Denize girdiğim zaman gözlerimi açabilmek istiyorum ve pırıl pırıl bir su ve bacaklarımı ısıran minik balıklar olsun istiyorum, azıcık daldığımda deniz yıldızı görmek istiyorum.Ağaçlarda sadece yapraklar, meyveler ve kuşlar görmek istiyorum. Rüzgarda uçuşanların yağmur damlaları ve yapraklar olmasını istiyorum.Su yollarının açık olmasını istiyorum, suların rahatça akıp gitmesini istiyorum"

İşte bunlar da Gökçe'nin çantaları ve minişleri:)


Çok Teşekkürler Gökçe :)

2 yorum:

Gokyuzu99 dedi ki...

Biz de "İzmirli Anneler" olarak Gojeko çantalar kullanıyoruz... Boyutlar ideal. Ben çok memnunum. Teşekkürler Gökçe.

denizzeynep dedi ki...

Ben Ankarali bir anne olarak Gojekoya gittim. Güzel Gökçenin nefis çantalarını gördüm dokundum ve çok beğendim. Hem anneler hem çocuklar için şahane şeyler yapıyor. Mutlaka uğrayın derim benn acizane :)

Yorum Gönder