24 Mayıs 2010 Pazartesi

Duygu'nun bez çantaları

Sıradaki çantaları FlimFlam blog sahibesi yolladı. Şöyle demiş mektubunda:

" ... dogaya saygiyi gosteren en ufak bir calisma bile onemli ama insanlar da hep "aman herkes kullaniyor ben kullanmasam ne olur ki" var. almanya'dan bircok kisi yazmis, ben de almanya'da okumus biri olarak, turkiye'ye her donusumda hediye bez canta getiriyordum. bunlar da anisi oldugu icin benim elimde kalanlar. ortadaki geri donusum amblemli olani eski posta cuvalindan kendim yaptim. (blogum da hikayesi var) almanya'da cogu markette naylon torbalar parayla satiliyor. bizde de boyle bir bilinc gelisecek biliyorum ama hakkaten marketlerin, devletin bu konuda itici guc olmasi lazim. cogu belediye artik copler ayrilsin diye mavi cop torbasi dagitiyor. ne kadar cok insanin buna ozen gosterdigine inanamadim. o yuzden biraz inancim artti. demek ki insanlarin tesvige ihtiyaci var. hepimiz varligimizla bu dunyadan birseyler goturuyoruz aslinda, arkamizda olabildigince az hasar birakmak, olabildigince az tuketip, olabildigince cok uretmek ve yeniden degerlendirmek aslinda zor degil, bir o kadar da keyifli, yeter ki insanlar degisim yapabileceklerine inansinlar"

Duygu'ya ben de katılıyorum. Çok teşekkürler :)

3 yorum:

cagdas canta dedi ki...

biz firma olarak isteyen şirketlere promosyon bez torba imal ediyoruz hatta bizi arayan şirketlere sunu anlatıyoruz karton torbaya 1-2 kerelik reklm için 1.3 tl civarı ücret ödüyorsunuz 20-30 kurus fazla ödeyerek defalarca sizin reklamınızı yapacak bir torba dagıtın hem doğaya saygılı olmuş hemde şirketinize kazanc saglamıs olursunuz diye genelde mantıklı geliyor artık insanlara http://www.cantanet.com/ burdan ürünleri inceleyebilirsiniz

Adsız dedi ki...

Avrupada marketlerde plastik torbalar para ile satılıyor.Bizde ise bez torbalar.Şu uzun zamandır reklamlarda dönen bol hışırtılı bir anti-naylon torba reklamı var reklamın sonunda Tansaş,Migros,Şok,Makro Center gibi Türkiye'nin önde gelen süpermarket firmalarının adı geçiyor destek verenler arasında.Ama destek sadece isimleri ile sınırlı.Bu marketlere gittiğinizde naylon torbanın kullanılmamasına yada bez torba kullanılmasına dair hiçbir atak görmüyorsunuz üstelik birde ya ben bez torba kullanmak istiyorum nerde bez torbalarınız diye sorduğunuzda buyrun tanesi 2.50 Tl den dilediğinizce alabilirsiniz gibi bir cevapla karşılaşıyorsunuz.Bune perhiz bu ne lahana turşusu derler adama.Madem böyle bir uygulamaya destek veriyorsun o zaman buna öncülük edeceksin ama bez torbaları para ile satarak değil!!!

Hande Çetin dedi ki...

Doğallığı ve rahatlığı simgeleyen uygun fiyatlı bez çantalar aynı zamanda bir tarz göstergesi. Günlük hayatta rahatlıkla kullanılabilecek desenli bez çantalar adeta vazgeçilmezlerimden... Bir de bu çantalara ne dersiniz? Hepsi tasarım ürünü... http://shopthedesign.com/kadin/canta/bez-canta

Yorum Gönder