1 Ocak 2010 Cuma

Bahar'ın çantası ve filesi

Bahar ne kadar çok poşet kullandığını farketti farkedeli naylon poşet kullanımını nasıl azalttığını anlatmış;

"sizin sitenize rastladığımda farkettim ki ne kadar çok poşet kullanıyormuşuz. Hemen bez torbalardan edindim, yavaş yavaş da kullanmaya çalışıyordum. Bu haftasonu eşim ve oğlumla Kartal Ekolojik pazarına gittik, giderken de yanıma bez torbalarımı aldım. Pazarda ki manzara inanılmaz güzeldi, herkesin elinde fileleri görünce çok mutlu oldum, haftaya fırsat bulursam pazardan da bir fotoğraf gönderirim size, özellikle elinde fileleri olanları çekerim :) Çoğu tezgahta da kese kağının içine koyup veriyorlardı. Poşetlerimiz yetmeyince ben de Buğday derneğinden iki adet filemi aldım :))"

Çok teşekkürler Bahar :)

1 yorum:

ilkerabi dedi ki...

file nasıl örülür bilen varmı

Yorum Gönder